Etiketter

18 maj Mikki Ragn 0 Comments

 Jeg er nået til et punkt i min blog hvor jeg ikke helt ved hvad mere jeg kan skrive med henblik på tips, råd og metoder som har hjulpet mig ind til nu, uden at ende med at gentage mig selv hele tiden. Derfor fortsætter bloggen nok i højere grad som en slags dagbog, hvor den førhen startede som "rådgivning" til mig selv, og andre sukker afhængige. For at finde hoved og hale i bloggen og gøre den mere overskuelig, har jeg nu lavet to 'etiketter' ("tags").
"Oplæg" er indlæg med generel råd, metoder og principper som jeg har brugt i mit sukker eventyr, og kan med fordel læses hvis man selv søger hjælp til at knække sukker problemet.
"Dagbog" er som navnet antyder de mere dagbogsagtige indlæg som bare handler om mine personlige tanker som kommer i forbindelse med mit sukker projekt.

Hvis du har forslag til emner eller tanker du synes der kunne være spændende at jeg skrev om, så fortæl det endelig! Kommenter gerne i det her indlæg hvad du synes jeg kunne skrive om :)


0 kommentarer: